Laura van Erp schrijft in deze blog ook over haar strijd tegen obesitas. Ze deed mee aan een TROUW-campagne die in september op televisie te zien was, met als motto: wat is een mening waard zonder verdieping? In het spotje leest ze haattweets voor: Ongezond dikke mensen die daar niets aan doen, mogen wat mij betreft dood gaan aan diabetes.
https://www.trouw.nl/nieuws/heel-gelukkig-alleen-niet-met-haar-lichaam~b5ce4caf/
Aandoening Eetproblemen Obesitas Perspectief Patiënt Publicatie type Blogs Thema Coping Evenwicht