Scripties
Het gebruik van ervaringsverhalen is inmiddels een vast onderdeel in het scriptie onderwijs in de bachelor- en masteropleidingen van Erasmus School of Health Policy and Management. Hieronder vind je een overzicht van de scripties binnen het domein Patiëntenwetenschappen.
Het gebruik van ervaringsverhalen in het onderwijs
Door in het onderwijs gebruik te maken van onze collectie ervaringsverhalen, kunnen de professionals en managers van de toekomst sensitiever worden gemaakt voor wat voor patiënten en naasten belangrijk is. Bovendien levert het inzichten op wat dit voor consequenties heeft voor de organisatie en het bestuur van de zorg.
Wil je leren van andere studenten? Bekijk welke scripties al succesvol zijn afgerond. Ook een scriptie geschreven binnen het domein Patiëntenwetenschappen? Laat het ons weten, we nemen jouw scriptie graag op in onze collectie.
Bekijk hieronder alle scripties
Navigating Inclusive Education: A Typology of ‘Deny’, ‘Rely’, and ‘Lobby’ Positions in Inclusive Education Policy Among Students with Functional Impairments and Their Teachers
Exploring the Role of Informal Caregivers in Patient Centered Communication within Acquired Brain Injury Care: A Narrative Analysis
Roles of informal caregivers in shared decision- making for ALS patients: a qualitative study
Learning from experiences of ABI’s patients’ informal caregivers in SDM about effective communication and collaboration
Informal caregivers’ perspective on their involvement in the shared decision-making process in the context of long term care: a narrative analysis
Informal carers’ experiences of collaboration with formal carers to provide long-term care to patients with physical disability and cognitive impairment
Informal caregivers and the impact of experienced burdens on their social participation
Understanding the impact of coping with complex grief while simultaneously caring for a family member with ABI
Toont 1-8 van 34
- 1
- 2
- 3
- …
- 5
- Volgende »