Scripties
Het gebruik van ervaringsverhalen is inmiddels een vast onderdeel in het scriptie onderwijs in de bachelor- en masteropleidingen van Erasmus School of Health Policy and Management. Hieronder vind je een overzicht van de scripties binnen het domein Patiëntenwetenschappen.
Het gebruik van ervaringsverhalen in het onderwijs
Door in het onderwijs gebruik te maken van onze collectie ervaringsverhalen, kunnen de professionals en managers van de toekomst sensitiever worden gemaakt voor wat voor patiënten en naasten belangrijk is. Bovendien levert het inzichten op wat dit voor consequenties heeft voor de organisatie en het bestuur van de zorg.
Wil je leren van andere studenten? Bekijk welke scripties al succesvol zijn afgerond. Ook een scriptie geschreven binnen het domein Patiëntenwetenschappen? Laat het ons weten, we nemen jouw scriptie graag op in onze collectie.
Bekijk hieronder alle scripties
Zoeken naar houvast – Zelfmanagement en behoefte aan ondersteuning bij hypothyreoïdie en restklachten
Postpartum Psychosis: recovery, stigma, and support
Dynamics of psychosis recovery, stigmatisation, and healthcare professionals’ microaggressions in Dutch healthcare
Patient’s Needs and Expectations of Support During and After Psychosis: A Narrative Analysis
Shared decision making in ziekenhuizen bij patiënten jonger dan 70 jaar met multimorbiditeit
Onderzoek naar de bijdragen van patient-reported outcomes measures aan shared decision-making bij patiënten met kanker
In dynamiek met autonomie en eigen regie – Een kwalitatief onderzoek naar de inbreuk van de dynamiek in de driehoek op de autonomie en eigen regie van cliënten met een licht verstandelijke beperking.
Toont 17-24 van 34