Wie het weet mag het zeggen

Verhalen van mensen die op een krisiscentrum geweest zijn

Verhalen van mensen die in een Crisiscentrum zijn opgevangen. Zij vertellen hoe zij de hulpverlening daar ervaren hebben. Ze hebben er soms wel en soms niet wat aan gehad. Professionele hulpverleners blijken niet altijd clienten te kunnen helpen, ze beheersen hun vak goed, maar als ze al kunnen helpen gebeurt dat omdat ze in gewone menselijke taal begrip en warmte laten blijken.

Aandoening Psychiatrische aandoening
Thema Communicatie Medepatiënten Zorginstellingen
Perspectief Overige
Auteur Carrie de Swaan
Uitgever Boom
ISBN 9789060092163
Jaar 1976
OCLC 780946220 (link naar de bibliotheek)
Publicatie type Boek

Contact

Heb jezelf een ervaringsverhaal dat je met ons wilt delen? Mis je een bepaald verhaal of heb je juist een goede tip? Misschien klopt er iets niet op deze pagina?

We stellen feedback van onze bezoekers erg op prijs om samen deze website te laten groeien en uit te bouwen.

Alvast bedankt voor je reactie!